JellyPages.com

2012. május 25., péntek

Balea szemkörnyékápoló

Pontos neve Balea Aktív szemkörnyékápoló gél szem körüli duzzanatokra és karikákra, C-vitaminnal és B5 provitaminnal. Gyönyörű hosszú neve van, már érthető miért nem írtam ki a teljes nevét címként. :)

Kezdeném ott, hogy mostanában nagyon rákattantam a szemkörnyékem ápolására. Sokféle kencét kipróbáltam már, de eddig még nem voltam megelégedve egyikkel sem teljesen. Szemem alatt nagy sötét karikák szoktak éktelenkedni, hiába alszom sokat, szerintem ez már genetika. Nagyon zavar, mert már többen megemlítették, és a nagy korrektorozás mellett, azért próbálom krémekkel is felvenni ellene a küzdelmet. A másik gondom pedig az, hogy a szemhéjam kiszáradásra hajlamos, az mellett hogy csúnya még a sminkelést is megnehezíti. Szóval olyan szemkörnyékápolót keresek ami a szem alatti sötét karikákkal és a szemhéjam kiszáradásával is megküzd.


Pár hete vásároltam ezt a Balea szemkörnyékápolóját, ígéretesnek tűnt a leírása. Nem hiszem, hogy a csomagolás most annyira számítana, annyi érdekesség, hogy egy kis nyitott ablakban látni lehet a tubus egy részét.


A szemkörnyékápoló egy tubusban található ami 15 ml kencét tartalmaz. Megcáfolnám a gél állagát, nem az, kár hogy azt nem fotóztam le. Fehér színű, enyhén krémes, de egyben vizes állagú, hamar beszívja a bőröm.


Csőrös adagolója nagyon tetszik, mert mindkettő szemem alá húzok egy vékony vonalat vele, ami pont elég a szemek alá és a szemhéjra is. Reggel és este szoktam használni arctisztítás után.

Pár hét használat után nagyon megszerettem, bár a karikák nem múltak el teljesen, de mintha halványodtak volna és a szemhéjamat is rendben tartja. Mióta használom nem volt kiszáradva és nem csíp, ez fontos, mert volt olyan krém ami iszonyatosan csípte.

DM üzleteiben lehet megvásárolni, ha jól emlékszem 700-800 forint körüli áron. Szerintem bőven megéri az árát.

Ti milyen szemkörnyékápolót használtok? :)






3 megjegyzés:

Thündérke írta...

Én avon solutions szemkörnyékápolót használok :) hűsít, és nagyon puha lesz a bőröm tőle :) és valahogyan kisimítja, vagy hogy mondjam:) . Nemsokára el fog fogyni :( .

Zitu írta...

Én még soha nem használtam szemkörnyékápolót, pedig rám férne,nagyon nagyon rossz alvó vagyok kb.napi 5órába kimerül az alvásom és ez nagyon meglátszik a szemeimen:S Akkora bevásárlószatyraim vannakXDXD Lehet beruházok erre az ápolóra:)

Eni írta...

Thündérke újravásárolod? Mert ha igen, akkor biztos jó lehet. :)

Zitu akkor sorstársak vagyunk. Egy próbát megér, aztán majd írj hogy vált be. :)

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.