JellyPages.com

2012. május 9., szerda

Sunfleur - BUST FORMPLUS+ MELLBALZSAM

Ezt a terméket a legutóbbi Sunfleur felhívás alkalmával kaptam. Már említettem, hogy eredetileg egy narancsbőr elleni krémet választottam, de ez lapult a borítékba. Nem szomorkodtam, mert ez volt a másik amit szívesen kipróbáltam volna. 

BUST FORMPLUS+ MELLBALZSAM


"Minden nő álma, hogy az évek múlása ne hagyjon nyomott alakján, elsősorban a mellén. A cél, hogy a mell megőrizze rugalmasságát, feszességét, vonzó formáját. Ebben nyújt segítséget a Sunfleur BUST FORMPLUS mellbalzsam, mely speciális hatóanyagai segítségével küzd a mell megereszkedése ellen, azáltal, hogy a mell feszességének fokozására a különleges eljárással készült természetes kivonatok és a tengeri alga hatóanyagainak hidratáló, revitalizáló és bőrregeneráló hatását erősíti, a bőr vízmegtartó képességét javító anyagokat is tartalmaz. A bőr dinamikus egyensúlyának (homeosztázisának) fenntartásához a kollagén- és elasztikus rostok képződését serkentő hatóanyagok növelik a bőr feszességét, rugalmasságát. Különösen ajánlott szülés/szoptatás után., vagy fogyókúrázóknak, idősebb/változó korban."

A fent említettek között max a fogyókúrázók közé tartozom, de nem fogyókúrázom annyira durván, hogy félnem kellene a mellem megereszkedésétől. 22 éves vagyok, kis méretű mellel megáldva (vagy inkább megátkozva) így használata során rájöttem, nekem ez a termék nem sok mindenben fogja befolyásolni a mellemet. Annak ellenére használom hetente párszor és abban bízom, hogy a feszességben segít.

Használat: Célszerű fürdés után a szárazra törölt bőrfelületet vékonyan bekenve a mell külső részétől befelé, majd alulról felfelé haladva a készítményt körkörös mozdulatokkal a bőrbe masszírozni. Terhesség, illetve szoptatás alatt megelőzés céljából használata nem javasolt!

A fent említettek alapján masszíroztam a krémet a mellemre. Azt érdemes megfogadni, hogy csak vékonyan, kevés krémet nyomjunk ki, mert én beleestem abba a hibába, hogy sokat használtam és úgy nagyon nehezen szívódott be. 


Flakonja a szokásos Sunfleur forma, fehér és lila díszítéssel, szerintem nagyon szép. 
100 ml krémet tartalmaz.


Adagoló is a szokásos, nekem tetszik, engem nem zavar, hogy felfelé áll. A képen lehet látni a krém fehér színű és Sunfleur illatú. :)


Itt van az összetevők listája, mert tudom sokaknak ez számít.
Fontos, a terméket nem tesztelték állatokon.

Összegezve én ezt egy jó terméknek tartom, csak nem én vagyok a célközönsége. Viszont aki ilyen terméket keres, annak nagyon tudom ajánlani. 





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.