JellyPages.com

2012. október 27., szombat

Avon - Barnító gyöngyök

Mikor írtam az Avon pirosító gyöngyeiről, akkor említettem, hogy a barnító gyöngyöket is szeretném beszerezni. Sokan dicsértétek, ezért egyből meg is rendeltem. Akciósan került 2149 Ft-ba (eredeti ára 3150 Ft). Bár ne lettem volna olyan mohó, mert a mostani katalógusban még akciósabb 1899 Ft, bár itt már az eredeti ára 3170 Ft.


Egyáltalán nem ismeretlen számomra ezek a barnító gyöngyök, mert a régebbi verzió megvan Anyukámnak, amit Ő is és én is nagyon szerettünk. Anyu mai napig használja is, ebből látszik, hogy milyen sokáig elég.
Azóta új csomagolás kapott. Egy barna dobozban érkezik, amin mindenféle információ megtalálható mindenféle nyelven.


A doboz oldalán megtalálható az összetevők listája és itt is láthatjuk, hogy 22 g barnítót tartalmaz a doboz. Már a pirosító gyöngyöknél is említettem, hogy ez rengetegnek számít, szerintem el leszek vele egy jó darabig.


A tégely teteje barna, a felirat rajta arany. Ez a kerek tégely nagyobb átmérőjű, de laposabb is. 


Ennek az alján is található egy matrica információval. A tégely maga átlátszó barnás, így láthatjuk a golyókat benne. 


A teteje csavaros, ami jól záródik. Akár táskába is beledobható, bár én ezt nem kockáztatnám meg, mert ha mégis kiborulnak a golyók ember legyen a talpán aki összeszedegeti a táska aljáról. 
A gyöngyöket itt is egy szivacs védi, ami engem kicsit irritál, így lehet ki fogom venni belőle. 


Nem tudom a képen mennyire látni, de amúgy három féle  színű gyöngy van benne. Egy sötétbarna, egy középbarna (ez a kettő nagyon hasonlít) és egy vanília színű. Ebből a három kombinációból kapjuk a lent látható képen lévő árnyalatot. 
Kevésbé porzik, mint a pirosító gyöngyök, annak ellenére az ecset jól felveszi az anyagot. Itt is elmondom (leírom) azt, hogy ha valakinek ez mégsem lenne elég, akkor az nyugodtan törjön össze mindegyik színből egyet vagy akár többet és használja úgy. 


A színről el kell mondanom, hogy igen jól látni, hogy nem valami erőteljes, de nekem pontosan ezért tetszik. Ha akarom akkor csak egy halványan napbarnított orcát csinálok magamnak, viszont ha erősebbet akarok, akkor pedig könnyen fel tudom vele azt építeni.
A gyöngyök illatát említeném meg, nagyon finom, bár ahogy egyre többször nyitogatom egyre jobban kell szimatolni, hogy érezzem. 

Örülök hogy megrendeltem, mert nagyon szép a színe, könnyen építhető, tartós és nagyon sokáig elég lesz. Ha kifogtok egy jó akciót akkor még jobban megéri beszerezni. 

Nektek tetszik az Avon barnitó gyöngyei? 
Kinek van már meg vagy ki fogja megrendelni?
Pirosító vagy inkább barnító gyöngyök? :)

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon regen ezt hasznàlom,imàdom......!

PAncsi írta...

Évekkel ezelőtt vettem meg az elsőt :-)
Nagyon szerettem, de úgy éreztem, hogy nem annyira fognak mint régen, ezért idén rendeltem újat belőle. Kár, hogy nekem nem jutott eszembe a golyócskák összetörése :-)
Azt hiszem ezt kipróbálom a régebbi verzión, mert azt sem dobtam még ki

NATALiJA WANTS YOU! ♥ írta...

nice ♥ :)

Wadmacs írta...

Én inkább a barnítógyöngyöket szeretem:)
én is ezt használom nem soká elfogy és kell majd egy újabb adag :)

Eni írta...

PAncsi próbáld ki úgy hogy összetöröd, hátha megjön a színe. :)

NATALija thanks! :)

Wadmacs mióta használod hogy elfogy hamarosan? :)

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.