JellyPages.com

2012. október 16., kedd

Avon - Egylépéses lábápoló

A 13-as katalógus újdonsága volt ez az egylépéses lábápoló. 
Én 509 Ft-ért vettem (eredeti ára: 870 Ft) és 75 ml lábápolót tartalmaz.
Mitől egylépéses?
Radíroz - Stimulál - Hidratál
Puhítja, hidratálja a bőrt és illatosít is egyben.
A habkő, az áfonyamagok és az apróra zúzott dió erejével simítja és puhítja a bőrt.


Szokásos módon kell használni, mint minden más lábradírt. Nedves lábon kell eldörzsölni, alaposan leöblíteni, majd szárazra törölni a lábakat. Én bevettem a fürdési rutinomba, tusolás utolsó lépéseként átradírozom vele a lábam. Ilyenkor zavaró, hogy csavaros a teteje, miért nem lehetne pattintós?! Tényleg jó radírozó hatása van, viszont engem nagyon zavarnak a nagy áfonyamagok benne. Jó lenne ha radírozás közben ezek eltűnnének vagy feloldódnának ( persze nem fog mert mag) , így szépen leül a zuhanykabin aljára én meg vesződöm vele hogy menjél már le a lefolyón...
Annak ellenére a habkő és a zúzott dió jó munkát végez, de lényegében ennyi, szerintem a hidratálót nem helyettesítheti. 

Egy próbát megért, újravenni akkor fogom, ha valami szuper akció lesz rá. Helyette most egy fahéjas lábradírt rendeltem a tanácsadói akció keretében kedvezményesen. Tegnap megtaláltam itthon a hozzávaló fahéjas hidratálót, így én már lélekben készülök a karácsonyi időszakra. :)

Ti milyen lábradírt használtok? :)




2 megjegyzés:

Thündérke írta...

Köszi, hogy írtál róla! :) Viszont nem győzött meg:( erre a célra jó az én itthon elkészített cukros mézes radírom is :(

Eni írta...

Nincsmit. :)
Sajnálom, én is kicsit többet vártam tőle. :(

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.