JellyPages.com

2012. október 18., csütörtök

Körömmánia - Halloween

Nyilván vannak nálam sokkal ügyesebben köröm pingáló lányok, de azért én sem szeretnék kimaradni a Halloween-i őrületből, így én is készítettem egy manikűrt. Remélem felismerhető. Egy szem, vagyis csak fél szem egy kis csöpögő vérrel...


Használt lakkok:
Rimmel - Nail Rescue
essence - iced latte
essence - hard to resist
essence - I'm bluetiful
Aden fehér körömdíszítős lakk
Avon - Red reveal


Nektek hogy tetszik? Felismerhető? :)

2 megjegyzés:

Barta Veronika írta...

Szerintem felismerhető. :)
A True blood jutott eszembe róla, ott a vámpírok vért könnyeznek, durva, mikor bőgnek. :D

Eni írta...

Örülök hogy felismerhető, mert féltem, hogy nem lesz az. :) Vért könnyező True Blood-os körmeim vannak. hehe :D

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.