JellyPages.com

2012. november 7., szerda

Avon rendelésem

November 7. van és még csak ez az első posztom. Egyáltalán nem így terveztem, de a párom lebetegedett és most őt ápolom, lesem minden kívánságát, így a blogra nem igazán maradt erőm.  
Megérkezett az Avon rendelésem, amit a 15. kampányból rendeltem. Megint sikerült jó pár dolgot rendelnem, de ennyi jó dolognak nehéz ellenállni. Megfogadtam, hogy a következő katalógusnál visszafogom magam, de látva a karácsonyi akciókat  elég nehéz lesz. Na de mutatom is mi érkezett.

Luxus regeneráló lehúzható arcmaszk fekete kaviárral
Luxus regeneráló hidratáló arcra fekete kaviárral
Luxus regeneráló szemkörnyékápoló gél fekete kaviárral

Nagyon kíváncsi voltam az új Planet Spa fekete kaviáros termékeire. Fekete kaviáros kenceficével még nem volt dolgom, így alig várom már, hogy kipróbálhassam őket. Ezt a három terméket szettben rendeltem, így sokkal olcsóbb volt.


Bőrápoló balzsam méhviasszal
Őszibarack és gyapot bőrápoló balzsam

Régóta szerettem volna egy ilyen bőrápoló balzsamot, de mindig elhalasztottam a rendelést az ára miatt. Jól tettem, mert most akciósan 449 Ft-ba került. 


Hosszantartó körömlakk - Green Goddess

Nagyon érdekes ez a lakk, kíváncsi vagyok hogy mutat a körmeimen, mert üvegben gyönyörű.


Acai bogyó és shea olaj hajtápláló szuflé

Nem várok tőle csodákat, de az illata megtetszett, ezért rendeltem meg.


LUXE szempillaspirál

Az Avon új vonala a LUXE, ami a 16. kampánytól lehet megrendelni. Első körben engem a spirál érdekelt, remélem beválik.


A LUXE rúzsokra is kíváncsi voltam, így megrendeltem a mintájukat. 


Szóval ennyi minden jött hozzám, megint fejest ugorhatok a tesztelésbe, de nem bánom. Ha valamire nagyon kíváncsiak vagytok akkor írjátok meg, igyekszem minél előbb írni róla. 

Mire lennétek kíváncsi? :)

9 megjegyzés:

samelike írta...

Hóhóhóó na szóval én nagyon kíváncsi lennék a LUXE rúzsokra, olyan szépek! Természetesen jöhet a lakk róla is egy bejegyzés. Jöhetnek a kaviáros dolgok is. A szempillaspirált is mutasd meg, bár azt most nem vennék de azért tudjam, hogy miről maradok le. :D
Kíváncsi vagyok neked hogy válik be a szuflé, én a másik illatban rendeltem meg még a kampány elején. Azóta ott vagyok, hogy lenyalom a hajamról mert tényleg epres joghurt illata van. :D

Fru írta...

Szia! A Luxe rúzsokra én is nagyon kíváncsi vagyok, mintát hogy lehet rendelni és mennyibe kerültek?

A körömlakk nagyon szép! :)

phoenix írta...

A Luxe szempillaspirált és a rúzsmintákból 10 darabot én is rendeltem, a Green Goddess-t pedig a 16-os kampányban fogom. A szempillaspirálra vagyok leginkább kíváncsi, remélem beválik.

Bellala írta...

A kaviáros termékekre nagyon kíváncsi vagyok, a napokban gondolkoztam rajta, hogy ki kellene próbálnom. A lakk is tetszik, így ránézésre hasonló, mint a Catrice "Genius in the bottle" :)

Eni írta...

Szépen sorban jön akkor minden! :)

Fru mintát a tanácsadónődtől tudsz rendelni, az ára változó.

Monika írta...

Engem a kis balzsam és a szempillaspirál érdekel nagyon :)

Petra írta...

rúzsoooook!!! :) nagyon kíváncsi vagyok rájuk!

Eni írta...

Húú Csajok már azt se tudom mivel kezdjem! :D

Thündérke írta...

Hmm.. jó kis zsákmány :D

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.