JellyPages.com

2012. november 21., szerda

Avon univerzális balzsamok

Sziasztok!

Ma ismét egy Avonos teszttel jöttem, ahogy láttam szívesen olvastok róluk. Az Avon méhviaszos bőrápoló balzsamját már sokan ismerhetitek, én is régóta szerettem volna már megrendelni, de mindig elmaradt. Az őszibarack és gyapot újdonság, akciósan lehetett mindkettőt megvásárolni, így jött mindkettő hozzám. :)


Bőrápoló balzsam méhviasszal

- nyugtatja az ajkak bőrét
- mézet és E-vitamint tartalmaz, mely kondicionálja a körömágybőrt
- táplálja a könyök száraz bőrét
15 ml

Őszibarack és gyapot bőrtápláló balzsam

- hidratáló őszibarackot és gyapotmagolajat tartalmaz 
- A-, E- és C-vitaminban gazdag
- nagyon gazdag és sima textúrájú
15 ml



A pici tégelyek 15 ml balzsamot tartalmaznak, én az ágyam mellett tartom a barackosat, mert azt kezdtem el használni, de akár a táskába is beledobható. A tégelyek egy doboznak érkeznek, rajta van az összetevők listája és a többi információ. A doboz és a tégely is megkapta a saját színvilágát, szerintem szép, fiatalos. A tégely csavaros, igen ez az a pont ami miatt nem válik mindenki kedvencévé. Akinek hosszú a körme annak biztos, hogy a körme alatt fog landolni a balzsam, szóval rövid körműek előnyben. Aki túl tud lendülni a belenyúlkálós dolgon, az egy szuper univerzális balzsamot kap. Fontos, hogy tiszta kézzel nyúljatok bele!  Használható szájra, orr környékére, könyökre, körömágybőrre vagy egyéb kiszáradt részekre. Mindkettőnek finom illata van, nekem a barackos most jobban tetszett, ezért is kezdtem el azt használni.


Aki szeretne egy olyan univerzális balzsamot, ami segít a kiszáradt bőrünket helyrehozni és nem zavarja, hogy bele kell nyúlkálni a tégelybe és szereti a barack vagy a méz illatát annak bátran ajánlom. 

Nektek megvan valamelyik? Mennyire vált be? :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.